Týden, ve kterém hodíme prváky do vody a necháme je proplout jednotlivými profesemi, to je VOŠPácký Orientation Week.
Naši lektoři si na Orientation Week připravují speciální program, aby nováčky na mediální škole co nejvíc namočili v tom, co je bude celé tři roky bavit, a to je praktická výuka.
Studenti k nám přijdou s chutí tvořit, a my jim k tomu dodáme odvahu.
Hned během svého druhého týdne tak mohou publikovat.
autorem videa je student 1. ročníku Mikuláš Hosnedl
Ten letošní Orientation Week začal právě dnes
Orientation Week je týden plný nápadů, tvůrčího nadšení a týmové spolupráce, během něhož si studenti prvního ročníku mohou poprvé vyzkoušet praktická cvičení v rámci jednotlivých specializací. Pondělí a úterý je ve znamení Televizní publicistiky. Středa je vyhrazena pro Rozhlasovou publicistiku a tvůrčí psaní, čtvrtek pak pro Marketing a produkci médií, abychom týden zakončili Novinářským psaním.
Díky této zkušenosti a podle svých preferencí a časových možností si mohou snadno poskládat své první semestrální rozvrhy.
Jeden z workshopů čtvrtečního Marketingu a produkce médií se věnoval plánování příprav marketingové akce:
- VIP akce pro zákazníky Costa Coffee
- VIP akce pro Victoria´s Secret
- VIP akce pro zákazníky Costa Coffee
- VIP akce pro Victoria´s Secret
- VIP akce pro Victoria´s Secret
- akce pro společnost RITUALS
- akce pro společnost RITUALS
- Pivní slavnosti pro Pilsner Urquell
- VIP akce pro Victoria´s Secret
- akce pro společnost RITUALS
- VIP akce pro Victoria´s Secret
- VIP akce pro zákazníky Costa Coffee
- VIP akce pro zákazníky Costa Coffee
- akce pro společnost RITUALS
- Pivní slavnosti pro Pilsner Urquell
Na cestě za svým snem
Na Publicistiku přicházejí jak studenti, kteří mají jasnou vizi svého „dream jobu“, tak i mladí lidé, kteří se chtějí nejdříve porozhlédnout po širokém spektru mediálních profesí a teprve po té se rozhodnout, kam chtějí směřovat a v čem se chtějí specializovat. Tomu slouží celý první ročník, ve kterém si studenti vyzkouší všechny obory, které jim Vyšší odborná škola publicistiky nabízí.
Ve druhém ročníku si pak volí svou specializaci v zaměření Žurnalistika a tvůrčí psaní, Marketing a produkce médií, Televizní publicistika a Rozhlasová publicistika.
Praktická výuka a odborné praxe nabízí studentům širokou paletu příležitostí jak opravdu rozpoznat a rozvinout své talenty.