Přijďte s námi oslavit tvůrčí práci a nasazení budoucích novinářů!
od 19 hodin 22. dubna 2025 v klubu Rock Café
„Na média si na Publicistice nehrajeme, ale pracujeme v reálných podmínkách, s nimiž se studenti následně setkávají za ostrého provozu v mediálních domech. Proto jsou někteří druháci již nyní připraveni pracovat ve zpravodajských redakcích,“ vystihl podstatu Mediálního dne VOŠP Roman Bradáč editor Mediálního dne, někdejší ředitel zpravodajského kanálu ČT24 a současný člen Rady České televize.
.
Mediální den – Křest ohněm
V úterý 22. dubna 2025 se na Publicistice opět v 8 ráno odhalí téma Mediálního dne a mezi televizní štáby, produkčními, rozhlasáky, spisovateli i market´áky se boj s časem. V 19 hodin všichni chtějí představit to nejlepší z jejich práce. Přijďte podpořit nadějné mladé tvůrce a budoucí mediální profesionály.
Uvidíte Zpravodajskou mozaiku TV dot, složenou z reportáží, které studenti natočili během 8 hodin, získáte ještě horký výtisk speciálního čísla publicistického magazínu Generace20 a přehlídku toho nejlepšího, do se urodio během živého vysílání rádia VYŠŠÍ HLAS a co vyrostlo pod rukama market´áků.
Více o Mediálním dnu Publicistiky
Mediální den VOŠP je příležitostí pro studenty Publicistiky, aby získali cenné praktické zkušenosti. Tento klíčový projekt profesní přípravy, který se koná dvakrát ročně a je určen studentům 2. ročníku všech zaměření, simuluje každodenní práci novinářů v reálných podmínkách. Televizní štáby tak musí během jednoho dne vytvořit reportáže v televizní kvalitě, redakce Generace20 vydá speciální číslo tištěného magazínu, market´áci připraví set propagačních materiálů a Mediální den provází živé rozhlasové vysílání VYŠŠÍHO HLASU. Mediální den VOŠP je nejen testem schopností studentů, ale také oslavou týmové práce.