fbpx
preloader

Aleš Vojíř

vedoucí datové žurnalistiky a vizualizace dat vydavatelství Economia
Datum: 17. 1. 2024
Ve Specializačním tematickém ateliéru jsme mohli díky zkušenému ekonomickému novináři Janu Záluskému nahlédnout pod pokličku ekonomické publicistiky.V rámci hodin se uskutečnilo i několik diskuzí na různá ekonomická témata; nechyběli ani hosté z oboru. Jedním z nich byla i redaktorka magazínu Forbes Jana Mertová nebo vedoucí datové žurnalistiky a vizualizace dat vydavatelství Economia Aleš Vojíř.„Pan Záluský nám vždy vše trpělivě vysvětloval a závěrečné texty s námi konzultoval od nápadu až po finalizaci. Byla to zajímavá a přínosná zkušenost,“ svěřila se účastnice kurzu a studentka VOŠP Jana Kotingová.

 

Čtěte dále

Ondřej Zima
Ondřej Zima se se studenty rozloučil slovy: „Moje práce nezná víkendy a dovolené, i během nich jsem stále k dispozici partnerům a kolegům ze štábu. Ale jsem nesmírně vděčný, že se mi daří dělat povolání, které mě nesmírně baví a naplňuje. Přeju i vám, at´ se v téhle práci najdete a zamilujete si ji, jako já..."
Datum: 17. 4. 2025
Daniel Koštoval
Pozvali jsme pana velvyslance na setkání s budoucími novináři, protože je nezbytné, aby pochopili historický kontext současného dění. Studium historie žurnalistiky i širších dějin společnosti poskytuje novinářům morální kompas a ukazuje, jak velkou roli média hrají při utváření kolektivní paměti i budoucnosti společnosti.
Datum: 11. 4. 2025
Josef Klíma
Inspirativní beseda s legendárním novinářem Josefem Klímou, který se podělil o své bohaté zkušenosti z novinářské praxe. Tato osobnost české investigativní žurnalistiky byla skvělou příležitostí pro všechny studenty, kteří se chtěli dozvědět více o tom, jak se pohybovat mezi příběhy bezpráví, podvodů i vražd.
Datum: 24. 3. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.