Studenti Marketingu a Produkce médií pilovali své obchodní dovednosti pod vedením zkušeného generálního manažera podniku Národní 38 Huy DoQuang.
Ve znamení „NO DRILL, NO SKILL“ si pan DoQuang připravil několik praktických cvičení tak, aby si všichni vyzkoušeli pozici zákazníka i prodávajícího.
Zahřívacím kolem byl 30vteřinový Elevator Pitch, následovala skupinová prezentace vybraného produktu a závěrečné cvičení obsahovalo trénink aktivního naslouchání – nešlo o to někomu něco prodat, ale navázat se zákazníkem přirozený hovor, ve kterém zákazník odhalí své touhy a potřeby, které by se pro následné „obchodní jednání“ mohlo stát rozhodující.
„DoQuang, ostřílený profík z oboru, to pojal velmi hezky. Sama jsem si workshop moc užila. Studenti si mohli vyzkoušet Sales v bezpečném prostředí na nečisto, a proto, že do toho šli naplno a odhodlaně, odnesli si nové zkušenosti, které jsou v jejich profesi k nezaplacení,“ uvedla odborná lektorka tvůrčího ateliéru PRO.motion Anežka Řezníčková.
Pro některé studenty se jednalo o úplně první zkušenost se sales, všichni si však odnášeli podstatné know-how.