fbpx
preloader

Jan Rubeš

ředitel distribuční společnosti AQS, a.s. / MagicBox
Datum: 25. 3. 2024

Studenti Specializačního ateliéru Produkce se seznámili s alternativními formami komerční filmové distribuce u nás, zejména s možnostmi sociální sítě YouTube.

foto: aqs

Studenti se mohli osobně setkat s profesionálním distributorem, jenž dokáže filmy a další audiovizuální díla na You Tube účinně monetizovat, tedy vydělat na jejich sledování peníze,“ uvedl pedagog SAB Produkce Petr Sládeček.

Společnost Magic Box má na YouTube mj. platformu ´Filmy česky´ s 600 000 předplatiteli, a není bez zajímavosti, že podobné množství fyzických nosičů dokázala českým zákazníkům vloni přímo prodat. Pro informaci pro ty, kdo si myslí, že fyzické nosiče jako DVD a Blu-ray jsou již zcela zastaralé a překonané, sdělil MgA. Jan Rubeš.

Pan Rubeš se sešel se studenty VOŠP v Galerii ve Spálené, tedy v místnosti, kde před pár lety stál před našimi studenty jako host i jeho syn, úspěšný youtuber a novinář Janek Rubeš.

 

Čtěte dále

Josef Klíma
Inspirativní beseda s legendárním novinářem Josefem Klímou, který se podělil o své bohaté zkušenosti z novinářské praxe. Tato osobnost české investigativní žurnalistiky byla skvělou příležitostí pro všechny studenty, kteří se chtěli dozvědět více o tom, jak se pohybovat mezi příběhy bezpráví, podvodů i vražd.
Datum: 24. 3. 2025
Petr Šedivý
V rámci předmětu Sportovní zpravodajství a publicistika zavítalo na půdu VOŠP hned několik vzácných hostů ze sportovních redakcí. Většinou šlo o absolventy školy, kteří se úspěšně uplatnili v praxi. Mezi hosty byl ale také manažer oddělení komunikace Fotbalové asociace České republiky a tiskový mluvčí reprezentace Petr Šedivý. Ten byl dříve také sportovním novinářem, když psal pro web iDNES.cz a později pracoval také v Českém rozhlase.
Datum: 20. 2. 2025
Klára Dedková
Za studenty Tvůrčího ateriéru PRO.motion přišla novinářka a specialistka na Public Relations Klára Dedková, aby je podpořila v objevování pestrosti žánrů PR textů. Každá platforma vyžaduje jinou práci s textem, ale jedno se nemění – text musíme tvořit s komunikačním cílem pro dané publikum.
Datum: 23. 10. 2024