fbpx
preloader

Milan Cieslar

filmový a televizní režisér, scenárista, producent, šéf produkční společnosti Happy Celluloid
Datum: 22. 5. 2024

Foto: Jan Sklenář, Zdroj: dvojka.rozhlas.cz

Studenti Specializačního ateliéru Produkce se seznámili s prací filmového a televizního režiséra a producenta v jedné osobě, tedy s tématem, jak skloubit nároky tvůrčího autorství (scénář, režie) s prací organizační, ekonomickou a právní (producentství).

Studenti se mohli osobně setkat s někým, kdo tento náročný dvojboj (autorství – producentství) ve své dlouhodobé filmové a televizní praxi denně žije,“ uvedl pedagog specializačního ateliéru Produkce Petr Sládeček.

Milan Cieslar má za sebou pestrou a širokou paletu filmových a televizních realizací, od snímků festivalových a uměleckých (Pramen života, Colette) po divácky oblíbené filmy romantické (Láska je láska) nebo komedie (Špindl). Podobně pestrá je i jeho televizní tvorba seriálová. Při diskusi došlo na mnoho témat i okruhů, historií české polistopadové kinematografie počínaje a současnými trendy (profesními, technologickými ad.) ve vývoji audiovizuálního průmyslu konče. A jak to při setkání s filmařem má být, došlo i na několik veselých historek z natáčení.

Čtěte dále

Eva Lustigová
Režisérka, spisovatelka, zakladatelka a výkonná ředitelka Nadačního fondu Arnošta Lustiga. Dříve manažerka a odbornice na politiku lidských zdrojů i rovnosti pracovních příležitostí.
Datum: 22. 4. 2024
Huy DoQuang
Generální ředitel a founder Národní 38, bývalý Management Consultant a Key Account Manager, Ideamaker a Team builder Huy DoQuang.
Datum: 12. 4. 2024
Jan Rubeš
Studenti Specializačního ateliéru Produkce se seznámili s alternativními formami komerční filmové distribuce u nás, zejména s možnostmi sociální sítě You Tube.
Datum: 25. 3. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.