Studenti Specializačního ateliéru Produkce se seznámili s prací filmového a televizního režiséra a producenta v jedné osobě, tedy s tématem, jak skloubit nároky tvůrčího autorství (scénář, režie) s prací organizační, ekonomickou a právní (producentství).
„Studenti se mohli osobně setkat s někým, kdo tento náročný dvojboj (autorství – producentství) ve své dlouhodobé filmové a televizní praxi denně žije,“ uvedl pedagog specializačního ateliéru Produkce Petr Sládeček.
Milan Cieslar má za sebou pestrou a širokou paletu filmových a televizních realizací, od snímků festivalových a uměleckých (Pramen života, Colette) po divácky oblíbené filmy romantické (Láska je láska) nebo komedie (Špindl). Podobně pestrá je i jeho televizní tvorba seriálová. Při diskusi došlo na mnoho témat i okruhů, historií české polistopadové kinematografie počínaje a současnými trendy (profesními, technologickými ad.) ve vývoji audiovizuálního průmyslu konče. A jak to při setkání s filmařem má být, došlo i na několik veselých historek z natáčení.