fbpx
preloader

Jak studium probíhá?

Studium je maximálně praktické a založené na tom, kam se jednotlivé obory ubírají.

Těžištěm profesní části vzdělávacího programu jsou praktické dílny a tvůrčí ateliéry, ve kterých studenti pracují na skutečných reportážích, rozhovorech, článcích a dalších mediálních výstupech at´ už s perem, kamerou, fotoaparátem, v terénu či ve studiích.

Škola disponuje vlastním televizním a rozhlasovým studiem, audiovizuálními střižnami a interním televizním okruhem. Naši studenti neustále veřejně publikují své výstupy z praktických předmětů. Díky vedení profesionálů z médií dostávají zpětnou vazbu, která jim umožňuje zlepšovat se. Práce v malých týmech v úzkém kontaktu s odbornými lektory umožňuje chápat chyby jako nezbytnou součást profesního růstu.

Rozvrh jednotlivých ročníků je doplněn o desítky volitelných předmětů, a tak si studenti mohou harmonogram semestru přizpůsobit svým časovým možnostem.

Studium je tříleté, akreditované u MŠMT, zakončené absolventskou zkouškou a titulem DiS. (Diplomovaný specialista).

Po celou dobu studia budete mít status studenta.

Školné činí 34 tisíc korun na jeden školní rok (dva semestry). Protože nejsme škola soukromá, ale církevní, školné nám umožňuje financovat mnoho praktické výuky v menších studijních skupinách. To je jedním z hlavních přínosů naší školy – učíme praxí.

Možná ještě nevíte, kudy povede vaše cesta. Do novin, do rádia, do televize, do marketingu? První ročník vám pomůže se rozhodnout. V jeho průběhu vyzkoušíte všechny obory, kterým se škola věnuje. Pak si vyberete svou specializaci podle toho, v jaké roli se budete cítit nejlépe.


Vstupenkou do médií se pak stanou cenné zkušenosti, které získáte při odborných praxích.

V prvním ročníku ochutnáte mnoho mediálních profesí.

Poznáte profese, které tvoří televizní nebo rozhlasové vysílání, zjistíte, jak funguje on-line žurnalistika. Vaši nespoutanou mysl nebudete muset krotit v kreativním psaní, ale dozvíte se také, kdo je to produkční nebo k čemu je Public Relations a jaká je jeho role v komerční společnosti i neziskových organizacích.

A na toto všechno nemusíte čekat dlouho. Abychom nováčky do médií pořádně namočili hned od počátku, první týden v září se můžete těšit na Orientation Week.

Pro další dva roky studia si vyberete své studijní zaměření.

Budete tak mít čas se rozmyslet a vše si vyzkoušet, než se rozhodnete. Každé zaměření představuje praktický vstup do světa médií skrze profese, které si v reálném provozu našich médií i během externích praxí na vlastní kůži vyzkoušíte.

Dveře do světa médií a vysněného pracovního týmu otevřou vaše praktické dovednosti a reálné zkušenosti, které budou doloženy vaším digitálním portfoliem. 

DiS. can be you !

Pište!  Točte!  Publikujte!
Máte dotazy?
Napište nám
Přihláška ke studiu
Přejít na přihlášku
cta bg