fbpx
preloader

Marketing a produkce médií

Porozumět publiku musí každý spolutvůrce médií. V tomto zaměření však zajdeme mnohem dál. Získáte vhled do oboru Public Relations a marketingu.
Jen pokud víte, kdo je vaše publikum, dokážete namíchat komunikační mix tak, aby vaše projekty měly úspěch.
 

  • Dokážete navrhnout, realizovat a vyhodnotit komunikační kampaně komerčních projektů nebo projektů ve veřejném zájmu.
  • Naučíte se spolupracovat s kolegy z jiných tvůrčích profesí a porozumíte médiím jako jejich tvůrci, díky tomu budete umět využívat jejich potenciál ve firemní komunikaci.
  • Díky praktickým dílnám a ateliérům si vyzkoušíte naplánované aktivity zrealizovat, což umožní dotknout se rozdílu mezi plány a reálné exekutivy.

Co se naučíte?

  • Naučíte se orientovat v jednotlivých disciplínách marketingové komunikace.
  • Osvojíte si různé postupy PR v off-line i on-line prostředí.
  • Budete navrhovat, realizovat a vyhodnocovat menší kampaně s komplexním zapojením různých komunikačních prostředků.
  • Zjistíte, jak hájit zájmy firmy v komunikaci, jak ji zviditelnit a rozvíjet a chránit její dobrou pověst.
  • Budete organizovat akce, pracovat s rozpočty, spravovat finance a vytvářet zázemí pro realizační týmy.

Kde se uplatníte?

Budete moci pracovat v reklamních a komunikačních agenturách nebo v PR a marketingových odděleních firem. Získáte zkušenosti univerzálního marketingového specialisty i produkční, což oceníte v roli tiskového mluvčího, event managera, obsahového specialisty, social media managera, copywritera, brand managera i reklamního grafika. Svět komunikace je velmi pestrý a znalost marketingových nástrojů využijete v mnoha dalších profesích.

 

 

Forma studia: denní

Délka studia: 3 roky
Specializace přichází od 2. ročníku. Studenti oceňují, že v 1. ročníku získají přehled o všech profesích, které Publicistika nabízí, a poté se rozhodnou. Jen pokud si to všechno vyzkoušíte prakticky, poznáte, co vás baví nejvíc.

Školné 2022/2023: 32 000 Kč za rok pro prezenční studium

Od studentů z první ruky

Poslechni si, co o oboru Marketing a produkce médií říkají sami studenti.

Učíme praxí !

Jeden z nástojů marketingové komunikace je pořádání akcí. Proto studenti marketingu měli připravit veřejnou akci s konkrétním marketingovým cílem – čekalo je tedy připravit koncept akce, specifikace publika, návrh tématu, dramaturgie programu, příprava plánu komunikace včetně vizuálu akce, harmonogram příprav, obhájení a dodržení rozpočtu a kompletní zajištění akce.

Reportáž o RYCHLORANDE připravili:
redaktorka
Klára Malátová

kamera a střih
Jakub Benda, Horác Bečka

produkce
Matěj Michálek

Organizovat akce nás baví

Zažijte jeden studentský festival Všemi směry a pochopíte …

Pište!  Točte!  Publikujte!

Máte dotazy?
Napište nám
Přihláška ke studiu
Přejít na přihlášku
cta bg