fbpx
preloader

Televizní publicistika

Zajímá vás svět audiovizuálních a digitálních médií?
Potom si vychutnáte jednu ze specializací tohoto zaměření: multimediální žurnalistika, kamera a střih nebo produkce médií.
Díky tomu budete v obrazu od prvního dne.

Při práci pro naši televizi dot budete pracovat s profesionální technikou a naučíte se zpracovat televizní reportáž, televizní magazín, interview atd. Zlepšit se můžete také v reportážní fotografii a mobilní žurnalistice.

  • Pod vedením řady profesionálů z oboru, kteří ve vás podporují tvůrčí potenciál, získáváte profesní dovednosti a odborné znalosti.
  • Hlavní důraz vždy bude na tři aspekty pedagogické práce – řemeslo a kreativitu, týmovou práci a tvorbu reálných výstupů.
  • O profesionalitě a dovednostech našich studentů nejlépe vypovídá široká spolupráce s televizí Nova, TV Prima a TV Noe.

Práce na reálných mediálních projektech umožňuje studentům již ve druhém ročníku natáčet pořady v televizní kvalitě.

Co se naučíte?

  • Naučíte se připravovat, realizovat a dokončovat audiovizuální projekty.
  • Zvládnete nejrůznější audiovizuální formáty – televizní anketu, reportáž či krátký dokument, ale také rozhovor ve studiu, rozhlasové vysílání nebo fotografickou či multimediální práci.
  • Osvojíte si standardy velkých audiovizuálních produkcí v ČR – zejména České televize a Českého rozhlasu.
  • Naučíte se aplikovat vstupní znalosti v praktické tvorbě zpravodajsky orientovaných médií pro účely masové, korporátní, sociální a komunitní komunikace.

Kde se uplatníte?

Uplatnění najdete v redaktorských a moderátorských pozicích na televizních stanicích nebo v rádiích jako kameraman a střihač, zvukař nebo specialista postprodukce či audiovizuální produkce.
Uplatníte se jako reportážní fotograf, obrazový editor, redaktor, produkční apod.

 

Forma studia: denní

Délka studia: 3 roky
Specializace přichází od 2. ročníku. Studenti oceňují, že v 1. ročníku získají přehled o všech profesích, kterým se Publicistika věnuje, a poté se rozhodnou. Jen pokud si to všechno vyzkoušíte prakticky, poznáte, co vás baví nejvíc.

Školné 2022/2023: 32 000 Kč za rok pro prezenční studium

Od studentů z první ruky

Poslechni si, co o oboru Televizní publicistika říkají sami studenti.

Učíme praxí !

Den, kdy nikdo nechce přijít pozdě. Mediální den VOŠP co nejvěrněji simuluje každodenní novinářskou práci. Publicistika v tu chvíli funguje jako pravý mediální dům – televizní stanice, rozhlasové studio, zpravodajský server i reklamní agentura. Pod vedením profesionálů všichni získávají ty nejcennější zkušenosti z novinářské práce v bezpečném prostření, ve kterém chyby jsou příležitosti ke zlepšení.

Zpravodajská mozaika Mediálního dne VOŠP
na téma Začít znovu

Moderátorka: Andrea Křivánková

©VOŠP 2022

Zpravodajská mozaika Mediálního dne VOŠP
na téma Vánoce

Moderátor: Jakub Hannsmann

©VOŠP 2022

Točit nás baví

Aby se studenti 1. ročníku rychle zorientovali, co vše mohou na Publicistice studovat, v září je pořádně namočíme do médií. K tomu slouží Orientation week.

Autorem Orientation week – Making of 2021
byl student 1. ročníku Jakub Bartoš.

Autorem Orientation week – Making of 2022
je student 1. ročníku Mikuláš Hosnedl.

Pište!  Točte!  Publikujte!

Máte dotazy?
Napište nám
Přihláška ke studiu
Přejít na přihlášku
cta bg