Jak si vybrat školu? Který obor je pro vás ten nejlepší? Láká vás práce v médiích, ale nevíte, jak začít? Odpovědi na tyto otázky mohli zájemci o studium najít na speciálním dni otevřených dveří RYCHLORANDE s VOŠP, který se konal 13. února 2025 v Galerii VOŠP.
Studenti jednotlivých zaměření představili uchazečům, do čeho se na Publicistice zamilovali a pomohli jim objevit, který obor je pro ně ten pravý. Koho jiného se ptát, jak se studuje na profesní škole médií, než právě jejích studentů? Uchazeči se tak mohli v rámci desetiminutových rozhovorů ptát nejen na to, co je během studia čeká, ale i na různé tipy a rady, které jim pomohou překonat první ročník. Pokud „byl šíp střelen přímo do srdce“, studenti byli připraveni podělit se o mnoho zajímavostí a zkušenosti ze svého oboru.

Příprava akce: důležitá byla i komunikace
Organizace akce nebyla jen o rezervaci prostoru, domluvě ambasadorů, vytvoření grafiky a nakoupení občerstvení. Klíčovou roli hrála i správná komunikace směrem k uchazečům o studium. Do plánu komunikace můžete nahlédnout níže.
Realizační tým zvolil kombinaci několika propagačních kanálů:
• E-mailové pozvánky pro potenciální studenty
• Instagramové a Facebookové příspěvky
• Text pro webové stránky školy spojený s registračním dotazníkem
„Studenti si během semestru vyberou jednu dvě akce, které musí od základů zorganizovat. Organizování akcí se svými spolužáky je prospěšné, nejen, že se člověk něco nového přiučí, ale také prohloubí mezilidské vztahy a ty jsou pro práci v médiích a marketingu zásadní. Pro nás to bylo právě organizování Rychlorande. Už tohle je za mě skvělá ukázka toho, jak moc je naše výuka praktická. U akcí, které jsou zaměřeny pro zájemce o naši školu se snažíme o to, aby se uchazeči dozvěděli to, co chtěli a potřebovali a jsme rádi, že jim můžeme předat to, co nás VOŠP zatím dala, aby i ostatní mohli objevit její kouzlo,” uvedla organizátorka a studentka 2. ročníku Ema Bláhová.
Rychlorande s VOŠP potvrdilo, že nejlepší způsob, jak si vybrat školu a obor, je setkat se se studenty, kteří už v něm našli svou vášeň. Účastníci dostali nejen cenné informace, ale hlavně možnost zjistit, zda je Publicistika pro ně tou správnou volbou.
„Akce dopadla podle našich představ. Uchazeči odcházeli spokojení a perfektně jsme splnili časový plán. Moje velké dík patří Emě Bláhové, která odvedla spoustu práce ohledně veškerých příprav. Byl jsem rád, že jsem se mohl na akci podílet, myslím, že je to opravdu přínosné. Pokud budu moct, rád se organizace akce zúčastním i příští rok,” řekl organizátor a student 2. ročníku Mikuláš Jindřich.
Koncept akce