fbpx
preloader

VOŠP oslaví 30 let: Studenti marketingu připravili kampaně pro tuto velkou událost!

Rubrika: PRO.motion
Datum: 2. 2. 2025

Naše škola oslaví v roce 2026 třicet let od svého založení. A kdo jiný by měl naplánovat oslavy než sami studenti? V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion dostali za úkol připravit návrh kampaně, která toto významné výročí oslaví. Pět týmů představilo své projekty, tři nejlepší z nich postoupily do finální prezentace v komunikační agentuře Ogilvy.

 

Každý tým měl za úkol navrhnout originální koncept oslavy 30 let naší školy. Tři vítězné týmy dostaly možnost představit své nápady 16. ledna 2025 přímo v Ogilvy, kde jejich práci hodnotila odborná porota složená z Natálie Sedláčkové (Senior PR Consultant, Ogilvy Czech), Petra Uherky (ředitel VOŠP) a Josefa Ftorka (odborný lektor PR na VOŠP).

 

„Byl jsem potěšen jednotlivými návrhy. Studenti ukázali svou kreativitu a schopnost myslet jako skuteční profesionálové,“ dodal ředitel školy Petr Uherka.

 

 

Propojení nového s tradičním

Tým Karolíny Milotové navrhl spojit oslavný veletrh s již zavedenou akcí VOŠP – festivalem VŠEMI SMĚRY. Tento koncept nabídne budoucím studentům nejen inspiraci od profesionálů, ale také možnost vyzkoušet si aktivity na vlastní kůži.

„Praktická výuka na naší škole si zaslouží být ctěna – at´ už současnými, nebo budoucími studenty,“ uvedla Karolína Milotová.

 

Oslava třiceti let VOŠPU by byla rozčleněná do tří velkých částí, přičemž každá část by se soustředila na jedno desetiletí existence školy.

 

 

Akce by se konaly v průběhu tří měsíců – únor, březen a květen – každý měsíc by byl věnován jinému období. K tomu by studenti připravili originální projekty, které by zahrnovaly plakáty a slevové kódy, které by motivovaly k účasti.

Video pozvánky by přinášely příběhy absolventů, kteří sdíleli své zkušenosti z doby studia, a různé vizuály by v poutavé formě zprostředkovaly historii školy. Každý měsíc by měl svůj specifický vizuální styl odpovídající danému desetiletí. Tato kreativní kampaň by nejen oslavila minulost, ale zároveň by přiblížila školu i novým generacím studentů.

 

Ples jako vyvrcholení oslav výročí

 

 

Odborná lektorka ateliéru PRO.motion Karina Uherková zhodnotila projekty slovy: Za posledních 30 let dosáhla VOŠP mnoha významných milníků, na které můžeme být právem pyšní. Chtěli jsme dát studentům marketingu možnost naplánovat oslavy podle svých preferencí. Mám radost, že se sešly skvělé náměty, z nichž některé máme v úmyslu realizovat.“

 

Sledujte nás na sítích, aby vám z oslav 30 let VOŠP nic neuniklo.

              

Čtěte dále

Magazín Generace20 na téma POKLADY
V novém vydání Generace20 se můžete dočíst nejen o lidech, kteří poklady hledají, ale i těch, co je vytváří. A co bychom byli za Čechy, kdybychom mezi největší klenoty nezařadili pivo. Na zlatavém moku jsme se v redakci shodli, ale zda je pokladem české gastronomie takový katův šleh, už tak jisté není… Možná se po přečtení také vydáte pátrat na zříceninu hradu Trosky a díky našim redaktorům už teď víte, jak…
Rubrika: Generace20.cz
Datum: 31. 3. 2025
RYCHLORANDE s VOŠP aneb Jak si vybrat školu?
Studenti jednotlivých zaměření představili své obory zájemcům o studium a pomohli jim objevit, který je pro ně ten pravý. Na Publicistice se totiž konalo RYCHLORANDE s VOŠP. Uchazeči se mohli v rámci desetiminutových rozhovorů ptát na vše, co je během studia čeká, a získat různé tipy a rady, které jim pomohou překonat první ročník. Studenti byli připraveni podělit se o mnoho zajímavostí a zkušeností ze…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 26. 2. 2025
Miro Šmajda: SuperStar mi dost pomohla. Kariéra „z garáže“ by byla hodně náročná
Hudba provázela Mira Šmajdu už od dětství. Svůj talent poprvé ukázal celému Česku v roce 2009, kdy se stal finalistou v pěvecké soutěži SuperStar. Cesta od talentové soutěže k vlastní kapele a působení ve známé rockové skupině je příběhem, který inspiruje nejen začínající hudebníky, ale i všechny kteří si jdou za svým snem.
Rubrika: Televize dot
Datum: 20. 2. 2025