V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion vznikla akce zaměřená na podporu duševního zdraví studentů. Akce měla za úkol studentům pomoci na chvíli se zastavit, aby věnovali čas nejen profesnímu růstu, ale i duševnímu zdraví. Organizátorka spolu s týmem se proto pustila do výzvy představit téma syndromu vyhoření.
S radostí tým organizátorů složený z Natálie Březinové, Katky Boukalové a Petra Schejbala pozoroval, jak se každý zastavil a věnoval čas sám sobě. „V rámci akce se sešlo 30 studentů, kteří se nechali unést nejen obsahem přednášky, ale i příjemnou atmosférou, kterou jsme vytvořili,“ uvedla pořadatelka Natálie.
Organizátorka měla jasno v cíli: oslovit studenty Publicistiky a vytvořit prostor pro otevřenou diskusi o duševním zdraví. Strategická spolupráce s naším školním psychologem, panem Mgr. Ing. Janem Čapkem, přinesla nejen kvalitní obsah akce, ale také podpořila přímý kontakt studentů se školním psychologem. Cílem bylo odstranit případné bariéry a vytvořit prostředí důvěry, aby se studenti nebáli vyhledat odbornou pomoc v případě jakýchkoli problémů.
I setkání se školním psychologem potřebuje svého projektového manažera:
Celý proces realizace akce začal tvorbou konceptu, jehož návrh prošel schválením ze strany členů agentury. Následoval harmonogram příprav, který obsahoval detailní popis všech kroků směřujících k realizaci akce. Tyto kroky zahrnovaly rezervaci vhodného prostoru, vymyšlení programu, tvorbu rozpočtu, termín akce a komunikaci s panem Čapkem. Jakmile byl hotový harmonogram příprav, začal se připravovat komunikační plán, který obsahoval finální vizuály a kompletně celou komunikaci od sociálních sítích až po vyvěšení pozvánky na nástěnku. Jakmile bylo vše připravené, tým organizátorů nakoupil občerstvení, připravil prostory a akce se mohla uskutečnit.
„Pan Čapek otevřel dveře do světa duševního zdraví studentů. Jeho poučná přednáška přinesla nejen nové perspektivy, ale i podnět k osobnímu růstu,“ uvedla Natálie, organizátorka akce.
Akce měla u studentů pozitivní ohlasy a tým organizátorů se nemůže dočkat, až uskuteční akci zaměřenou na jinou závažnou problematiku.
Kateřina Boukalová se taktéž stala protagonistkou audiovizuální pozvánky na toto setkání
V rámci Mediálního dne měl tým druhého ročníku za úkol natočit reklamní spot během 8 hodin. Téma dostali stejné jako ostatní zaměření – HRANICE.
Po brainstormingu, který přinesl minimálně 6 realizovatelných konceptů, se Kateřina Boukalová rozhodla pro upoutávku na svou akci Zastav se! aneb Nevyhoř jak sirka.
Tak vznikl nápad, že spot představí osobní hranice každého z nás, které si musíme hlídat, jako prevenci před syndromem vyhoření. S kameramanem Andreiem Muksinovem vyrazili do terénu a během dvou hodin natočili poetickou upoutávku právě na setkání s názvem Zastav se! aneb Nevyhoř jak sirka. Výsledný střih Andrei zvládl během 2 hodin, a tak spot byl připraven dlouho před deadlinem.